EN | audio
[prisna-google-website-translator]
Praca w Autonomii. Obsługa administracyjno-finansowa projektu

Dołącz do nas! Szukamy osoby do obsługi administracyjno-finansowej projektu

Fundacja Autonomia poszukuje osoby na stanowisko asystentki ds. finansowo – administracyjnych w projekcie Solidarnościowe Centrum Feministyczne (SCF)

Praca od 01.11.2022 do 04.2024 z możliwością przedłużenia.
Na Wasze CV czekamy do 10 listopada 2022 r.
Prosimy o wysłanie CV e-mailem: fundacja@autonomia.org.pl
Wymiar czasu pracy i wynagrodzenie:
01.11.2022 – 30.04.2024 – 60 h/mc – 3010 brutto brutto
Zatrudnienie na umowę zlecenie lub faktura/rachunek w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej.
Praca praca w biurze fundacji z możliwością pracy zdalnej (około 30% praca zdalna).

Zadania:
– obsługa administracyjno-finansowa realizowanego przez fundację projektu, w tym m.in.:
– monitorowanie wydatków,
– nadzór nad budżetem,
– przygotowywanie sprawozdań,
– kontrola dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym,
– kontrola kwalifikowalności wydatków,
– współpraca z Dyrektorką fundacji ds. administracyjno-finansowym,
– przygotowywanie niezbędnych dokumentów,
– opisywanie faktur,
– przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnianych w projekcie,
– ścisła współpraca z koordynatorką projektu.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przygotowanego w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie, sformułowane zadania i wymagane kwalifikacje, na adres: fundacja@autonomia.org.pl, w mailu zatytułowanym: asystentka ds. finansowo – administracyjnych w projekcie SCF.

Na zgłoszenia czekamy do 10 listopada 2022 roku (liczy się data wpływu). Proces rekrutacji jest dwustopniowy. Na rozmowę kwalifikacyjną skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W CV prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez fundację Autonomia z siedzibą w Krakowie, ul. Konrada Wallenroda 55/75 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wspieraj lepszą przyszłość dla kobiet i dziewcząt

Dziewczęta i kobiety codziennie potrzebują Twojego wsparcia by sprostać wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem, edukacją, zdrowiem, pieniędzmi i prawami człowieka.

Fundacja Autonomia

Os. Centrum C 9
31-931 Kraków

Adres korespondencyjny:
ul. Cicha 7/1
43-300 Bielsko-Biała

e-mail: fundacja@autonomia.org.pl

Tel.: +48 515 47 66 59

 

NIP: 6792948461

REGON: 120535410

KRS: 0000286784

 

Regulamin wpłat 


projekt strony Marianna Wybieralska | programowanie Michał Sepioło

Translate »
Click to listen highlighted text!