EN | audio
[prisna-google-website-translator]
Delikatnie nas zabijają 3. Obrazy kobiet w reklamach
Okładka filmu Killing Us Softly 3

Reklama w dużej mierze mówi nam, kim jesteśmy i kim powinniśmy być. Co dziś mówi nam o kobietach? Mówi nam, podobnie jak 10, 20 i 30 lat temu, że w kobietach najważniejsze jest to, jak wyglądają. Jean Kilbourne kontynuuje swoją przełomową analizę przedstawiania kobiet w reklamach w najnowszej aktualizacji swojej pionierskiej serii Killing Us Softly. W fascynujących szczegółach dekoduje szereg reklam prasowych i telewizyjnych, aby ujawnić wzór niepokojących i destrukcyjnych stereotypów płciowych. Jej analiza zmusza nas do rozważenia relacji między reklamą a szerszymi kwestiami kultury, tożsamości, seksizmu i przemocy ze względu na płeć.

Wspieraj lepszą przyszłość dla kobiet i dziewcząt

Dziewczęta i kobiety codziennie potrzebują Twojego wsparcia by sprostać wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem, edukacją, zdrowiem, pieniędzmi i prawami człowieka.

Fundacja Autonomia

Os. Centrum C 9
31-931 Kraków

Adres korespondencyjny:
ul. Cicha 7/1
43-300 Bielsko-Biała

e-mail: fundacja@autonomia.org.pl

Tel.: +48 515 47 66 59

 

NIP: 6792948461

REGON: 120535410

KRS: 0000286784

 

Regulamin wpłat 


projekt strony Marianna Wybieralska | programowanie Michał Sepioło

Translate »
Treść | Menu | Przyciski
Click to listen highlighted text!