EN | audio
[prisna-google-website-translator]
Praca w Autonomii. Obsługa administracyjno-finansowa projektu

Dołącz do nas! Szukamy osoby do obsługi administracyjno-finansowej projektu.

Fundacja Autonomia poszukuje osoby na stanowisko asystentki ds. finansowo – administracyjnych w projekcie Solidarnościowe Centrum Feministyczne (SCF)

STANOWISKO: Specjalistka ds. administracyjno-finansowych
LOKALIZACJA: Kraków
RODZAJ UMOWY: Umowa zlecenie
WYMIAR PRACY: 1/3 etatu (60h/m-c)
TRYB PRACY: Praca hybrydowa
WYNAGRODZENIE: Wynagrodzenie: 3 010,89 zł brutto brutto (kwota brutto                                    około 2500 zł – zależna od sytuacji osoby na rynku pracy)

O Fundacji Autonomia:
Autonomia działa, by każda dziewczynka i kobieta była bezpieczna i odważna, mogła decydować o sobie, mogła się rozwijać i razem z innymi wpływać na kształt świata.

Od 15 lat nieprzerwanie wzmacniamy kobiety i dziewczynki, mężczyzn, chłopców i społeczności, by aktywnie współtworzyły i współtworzyli społeczeństwo doceniające równość, wolność, różnorodność i sprawiedliwość, kulturę pokoju i porozumienia – społeczeństwo zdolne do powstrzymywania przemocy i dyskryminacji.

W związku z realizacją projektu Solidarnościowe Centrum Feministyczne poszukujemy Specjalistki ds. administracyjno-finansowych dla tego projektu. Projekt finansowany z Programu Aktywni Obywatele Fundusz Regionalny.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjno-finansowa realizowanego przez fundację projektu, w tym m.in.:
    • monitorowanie wydatków,
    • nadzór nad budżetem,
    • przygotowywanie sprawozdań,
    • kontrola dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym,
    • kontrola kwalifikowalności wydatków – przygotowywanie niezbędnych dokumentów,
    • opisywanie faktur,
    • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnianych w projekcie,
  • Ścisła współpraca z Koordynatorką Projektu.
  • Współpraca z Dyrektorką ds. finansowych Fundacji.
  • Współpraca z Menedżerką Biura Fundacji.
  • Terminowa realizacja zadań administracyjno-finansowych.
  • Współpraca z pozostałymi członkiniami Zespołu Projektowego.

Niezbędne umiejętności i doświadczenie:

  • Min.2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dobre umiejętności planowania i organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z dokumentami finansowymi oraz zasad związanych z rozliczaniem projektów (programy, przepisy).
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office oraz arkuszy i dokumentów Google.
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w powierzone zadania.
  • Komunikatywność, terminowość, skrupulatność, rzetelność, sumienność, uważność.
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków obcych na poziomie komunikatywnym (j.ukraiński, j. rosyjski).

Oferujemy:

  • Interesującą, pełną wyzwań pracę i możliwość rozwoju zawodowego w znanej i docenianej feministycznej organizacji pozarządowej.
  • Możliwość pracy w organizacji stosującej polityki bezpieczeństwa, antymobbingowe i antydyskryminacyjne.
  • Możliwość superwizji.
  • Nieformalną kulturę organizacyjną.
  • Młody, międzynarodowy, energiczny zespół gotowy do pomocy.
  • Niezbędne narzędzie do pracy.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przygotowanego w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie, sformułowane zadania i wymagane kwalifikacje, na adres: fundacja@autonomia.org.pl , w mailu zatytułowanym: Specjalistka ds. administracyjno-finansowych. Na zgłoszenia czekamy do 16 kwietnia 2023 roku (liczy się data wpływu). Proces rekrutacji jest dwustopniowy. Na rozmowę kwalifikacyjną skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W CV prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez fundację Autonomia z siedzibą w Krakowie, ul. Konrada Wallenroda 55/75 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Wspieraj lepszą przyszłość dla kobiet i dziewcząt

Dziewczęta i kobiety codziennie potrzebują Twojego wsparcia by sprostać wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem, edukacją, zdrowiem, pieniędzmi i prawami człowieka.

Fundacja Autonomia

Os. Centrum C 9
31-931 Kraków

Adres korespondencyjny:
ul. Cicha 7/1
43-300 Bielsko-Biała

e-mail: fundacja@autonomia.org.pl

Tel.: +48 515 47 66 59

 

NIP: 6792948461

REGON: 120535410

KRS: 0000286784

 

Regulamin wpłat 


projekt strony Marianna Wybieralska | programowanie Michał Sepioło

Translate »
Click to listen highlighted text!