EN | audio
[prisna-google-website-translator]
Menedżer/ka Biura Fundacji – pracuj z nami!

W związku z rozwojem Fundacji poszukujemy osoby na stanowisko Menedżerka Biura Fundacji. Zapraszamy do aplikowania.

STANOWISKO: Menedżer/ka Biura Fundacji
LOKALIZACJA: Kraków
RODZAJ UMOWY: Umowa Zlecenie
WYMIAR PRACY: ¾ etatu
TRYB PRACY: Praca stacjonarna
WYNAGRODZENIE: 4.100 zł brutto(w zależności od sytuacji osoby na rynku pracy)

O Fundacji Autonomia:

Autonomia działa, by każda dziewczynka i kobieta była bezpieczna i odważna, mogła decydować o sobie, mogła się rozwijać i razem z innymi wpływać na kształt świata.

Od 15 lat nieprzerwanie wzmacniamy kobiety i dziewczynki, mężczyzn, chłopców i społeczności, by aktywnie współtworzyły i współtworzyli społeczeństwo doceniające równość, wolność, różnorodność i sprawiedliwość, kulturę pokoju i porozumienia – społeczeństwo zdolne do powstrzymywania przemocy i dyskryminacji.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o właściwe, sprawne funkcjonowanie Biura Fundacji.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu Fundacji.
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej fundacji (tradycyjnej i elektronicznej).
  • Obsługa telefonu kontaktowego fundacji.
  • Dbanie o spełnianie wymogów prawnych związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych przez Fundacją (rejestracja i zabezpieczanie baz danych, procedury).
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (m.in. dostawcy usług, zarządca budynku, serwis sprzątający, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy sprzętu i usług telekomunikacyjnych i IT).
  • Dbanie o sprawne działanie sprzętu biurowego Fundacji (zakup, konserwacja, aktualizacja oprogramowania, naprawy, porządkowanie).
  • Nadzór nad terminowym realizowaniem zadań/zobowiązań Fundacji w zakresie spraw administracyjnych Biura.
  • Zaopatrzenie i monitorowanie zaopatrzenia Biura Fundacji w niezbędne materiały i sprzęty biurowe, środki czystości i artykuły spożywcze zgodnie z potrzebami.
  • Negocjowanie i optymalizacja cen zakupów i warunków dostaw dla zleconych zakupów.
  • Dbanie o porządek i archiwizację dokumentacji administracyjnej Fundacji i Biura Fundacji (archiwizacja papierowa oraz cyfrowa oraz kopie zapasowe).
  • Wsparcie organizacyjne i logistyczne dla projektów realizowanych przez Fundację i jej Zespoły Projektowe.
  • Optymalizacja procesów, podejmowanie inicjatyw mających na celu usprawnienia funkcjonowania Biura Fundacji.

Niezbędne umiejętności i doświadczenie:

  • Min.2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobre umiejętności planowania, organizacji pracy własnej i pracy zespołu.
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
  • Znajomość przepisów i procedur związanych z ochroną danych osobowych (RODO).
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office oraz arkuszy i dokumentów Google.
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w powierzone zadania.
  • Komunikatywność i multizadaniowość.
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Mile widziana znajomość jednego lub kilku języków obcych na poziomie komunikatywnym (j. angielski, j. ukraiński, j. rosyjski).

Oferujemy:

  • Interesującą, pełną wyzwań pracę i możliwość rozwoju zawodowego w znanej i docenianej feministycznej organizacji pozarządowej.
  • Możliwość pracy w organizacji stosującej polityki bezpieczeństwa, antymobbingowe i antydyskryminacyjne.
  • Możliwość superwizji.
  • Nieformalną kulturę organizacyjną.
  • Młody, międzynarodowy, energiczny zespół gotowy do pomocy.
  • Niezbędne narzędzie do pracy.
  • Po okresie próbnym możliwość podpisania Umowy o Pracę.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przygotowanego w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie, sformułowane zadania i wymagane kwalifikacje, na adres: fundacja@autonomia.org.pl , w mailu zatytułowanym: Menedżerka Biura Fundacji. Na zgłoszenia czekamy do 22 stycznia 2023 roku (liczy się data wpływu). Proces rekrutacji jest dwustopniowy. Na rozmowę kwalifikacyjną skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W CV prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez fundację Autonomia z siedzibą w Krakowie, ul. Konrada Wallenroda 55/75 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wspieraj lepszą przyszłość dla kobiet i dziewcząt

Dziewczęta i kobiety codziennie potrzebują Twojego wsparcia by sprostać wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem, edukacją, zdrowiem, pieniędzmi i prawami człowieka.

Fundacja Autonomia

Os. Centrum C 9
31-931 Kraków

Adres korespondencyjny:
ul. Cicha 7/1
43-300 Bielsko-Biała

e-mail: fundacja@autonomia.org.pl

Tel.: +48 515 47 66 59

 

NIP: 6792948461

REGON: 120535410

KRS: 0000286784

 

Regulamin wpłat 


projekt strony Marianna Wybieralska | programowanie Michał Sepioło

Translate »
Click to listen highlighted text!