EN | audio
[prisna-google-website-translator]
Fundacja Autonomia i Dziewczyńskie Centrum Mocy poszukuje osoby na stanowisko specjalist/k/a ds. obsługi finansowej i administracyjnej
Grafika informująca o poszukiwanej specjalistce ds. obsługi finansowej i administracyjnej w Fundacji Autonomia. Nagłówek głosi "Pracuj z nami"

Zadania:

  • nadzór nad prawidłową i terminową realizacją finansową projektów, zgodnie z prawem krajowym i europejskim oraz z umowami i wymogami grantodawców,
  • prowadzenie zestawień wydatków zgodnie z wymogami grantodawcy, monitorowanie wydatków, nadzór nad budżetem projektów,
  • komunikacja z partnerkami zagranicznymi w zakresie obsługi finansowej projektów,
  • kontrola sprawozdań opracowywanych przez partnerki,
  • kontrola dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym,
  • kontrola kwalifikowalności wydatków,
  • bieżąca kontrola przepływu środków finansowych,
  • opracowywanie rozliczeń średniookresowych i finalnych, sprawozdawczość
    finansowa,
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnianych w projektach (umowy, timesheety, karty czasu pracy),
  • przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego i współpraca z biurem
    rachunkowym,
  • uczestniczenie w ewentualnych kontrolach w trakcie projektu i po jego zakończeniu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych.

Oferujemy:

  • współtworzenie zespołu jednej z czołowych feministycznych organizacji w Polsce, działającej na rzecz równości, wolności i upełnomocnienia osób narażonych na dyskryminację i przemoc,
  • udział w unikatowych projektach europejskich odnoszących się do działalności Dziewczyńskich Centrów Mocy i przeciwdziałania przemocy wobec kobiet z niepełnosprawnościami,
  • pracę w międzynarodowym zespole,
  • benefity pozapłacowe,
  • zatrudnienie na umowę zlecenie (26 godzin tygodniowo) lub o pracę (65% etatu) (okres próbny 3 miesiące, docelowo do 31 stycznia 2022 z możliwością przedłużenia i rozszerzenia wymiaru czasu pracy i zakresu obowiązków),
  • wynagrodzenie w przedziale 2000–2400 zł brutto w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • lokal fundacji jest dostosowany do poruszania się na wózkach, usytuowany ciągu komunikacyjnym w poziomie chodnika (dobre skomunikowanie z siecią komunikacji publicznej). Ewentualnie – indywidualnie uzgadniane, dostosowanie stanowiska pracy w zakresie możliwości fundacji.

Wymagania konieczne:

  • obsługa na poziomie średniozaawansowanym programu MS Excel (swobodne posługiwanie się tabelami przestawnymi i podstawowymi funkcjami),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na obsługę narzędzia do raportowania dla programu Erasmus oraz komunikację z partnerkami zagranicznymi,
  • min. roczne doświadczenie w obsłudze finansowej projektów krajowych i ponadnarodowych,
  • samodzielność w przygotowaniu dokumentacji oraz harmonogramu finansowego,
  • projektów i płatności, w tworzeniu narzędzi monitoringu finansowego,
  • umiejętności związane z obsługą finansową – przygotowywanie umów i rachunków, rozliczanie kosztów podróży, itp.
  • umiejętność dobrej samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się,
  • skrupulatność i rzetelność.

Dodatkowo:

  • pożądana znajomość bieżących wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w konkretnych programach dotacyjnych,
  • mile widziane doświadczenie w korzystaniu z narzędzi raportowania on-line programu Erasmus Plus i KE.

Początek pracy – początek lipca 2020

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przygotowanego w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie, sformułowane zadania i wymagane kwalifikacje, na adres: fundacja@autonomia.org.pl, w mailu zatytułowanym: Specjalist/k/a ds. obsługi finansowej projektów międzynarodowych. Na zgłoszenia czekamy do 26 czerwca 2020 roku (liczy się data wpływu). Proces rekrutacji jest dwustopniowy.

Na rozmowę kwalifikacyjną skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W CV prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez fundację Autonomia z siedzibą w Krakowie, ul. Konrada Wallenroda 55/75 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wspieraj lepszą przyszłość dla kobiet i dziewcząt

Dziewczęta i kobiety codziennie potrzebują Twojego wsparcia by sprostać wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem, edukacją, zdrowiem, pieniędzmi i prawami człowieka.

Fundacja Autonomia

Os. Centrum C 9
31-931 Kraków

Adres korespondencyjny:
ul. Cicha 7/1
43-300 Bielsko-Biała

e-mail: fundacja@autonomia.org.pl

Tel.: +48 515 47 66 59

 

NIP: 6792948461

REGON: 120535410

KRS: 0000286784

 

Regulamin wpłat 


projekt strony Marianna Wybieralska | programowanie Michał Sepioło

Translate »
Click to listen highlighted text!